środa, 19 czerwca 2013

19.06.2013 r

SIEMA, SIEMA!
Dzisiaj, znaczy jutro, znaczy o północy podobno maja być wyniki egzaminów gimnazjalnych. Mam nadzieje, że na prawdę będą, bo nie chcę nadaremnie zarywać nocki. Jutro o 6:40 mam busa co by zanieść podania do ZSE im. M. Kopernika. Myślę, że to dobry wybór jako pierwsze miejsce.
A teraz małe wydarzenia dzisiejsze:
1. Zdaje z paskiem. Wow wow wow i w ogóle. Ale to tam..
2. Mama zdała prawko! Yeah. Jaramy się, ale nie opijamy. Szkoda
3. Jeździłam dzisiaj tyle na rowerze, że jutro będę miała cholerne zakwasy, ale to tam warto było
4. Pan K, w ogóle nic, zero zainteresowania, zero nawet głupiego "cześć". Trudno, wiedziałam, że tak będzie.
Ogólnie dzień bardzo dobrze spędziłam. Dopiero teraz jestem w domu ale to szczegół. Byłam po szkole u babci. Ciocia była i Marica i Oliwer. I bawiliśmy się takimi koralikami co jak się psika wodą to się łączą... i złe ptaki też. Bez podtekstów. Byliśmy na poziomkach, pogryzły nas komary. 
Także... może o północy napisze coś, jak będą wyniki. Jak nie to też. 
Ja-ne

~ ~
seria: nowe kłódki *.*







*le brzydka ja

~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...