poniedziałek, 15 lipca 2013

15.07.2013 r

WITAM WITAM
Nie był to jakiś wyjątkowy dzień. Znowu nie spałam w nocy. Zasnęłam około godziny 13:30 i spałam 3,5 h tylko. Noc była wyjątkowa dzięki pewnej osobie. Rano Ollie wyjechał. Teraz jest już w Niemczech dawno dawno. Szkoda, że go teraz nie ma. Bardzo tęsknie za nim już teraz. Ale każde czekanie ma swoją nagrodę. Gdy się spotkamy nie zostawię go choćby na minutę samego. Kocham swoich przyjaciół. E-etto, tata dziś wyjechał, ale to co się działo przed wyjazdem przerosło mnie do tego stopnia, że uciekłam się przejść. Babci nie było w domu. więc po pewnym czasie wróciłam. Wtedy zaczęło się jeszcze większe piekło. Nie bolało nic prócz jednego zdania. Zdania, przez które miałam ochotę się dziś poddać słabości, w ostateczności przedawkować leki popić alkoholem i podciąć żyły. Zupełnie jak Eri. Ale nie chciałam opuszczać świata. Nie teraz gdy moje marzenia się spełniają. Teraz mam sens życia. I jestem silniejsza. Panuję nad wszystkim prócz ojca. Ollie wiem, że Ty też dasz radę, chociaż jednocześnie wiem jak Ci ciężko. Chcę abyś już wrócił. Zabiorę Cię do siebie i zostaniesz przy mnie na zawsze. Ja egoistka xd Poza tym boję się czwartku. Adrian wpada i będziemy robić ciach. Ale skąd mój strach? Nie wiem. Będzie, musi być dobrze. Do tego czasu muszę zrobić to zlecenie. Tęsknie też za Dominikiem...
Sooo... miłego dnia!

~ ~
SPRZEDAM OSOBIE Z KIELC I OKOLIC. 
Nowa opaska (używana tylko do zdjęć)
Stan bardzo dobry.
Cena do uzgodnienia, ale w granicach 15-20 zł. 
Kontakt ze mną: KLIKK






~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...