piątek, 26 lipca 2013

26.07.2013 r

Um... CZEŚĆ
Nie mam siły na nic. Strasznie bolą mnie oczy, głowa i ręce. Do tego od nadmiernej jazdy na rolkach spuchły mi kostki. Ledwo chodzę... Ale cóż koniec narzekania... Ollie za 26 dni wraca! Uhm... tata ugotował podejrzaną zupę... Średnio smaczna ale zawsze jak on jest to jem normalnie. Ciekawe czemu... Wczoraj miałam zły wieczór... Tak strasznie przepraszam Adi...
Od pewnego czasu brakuje mi Dominika, Michała, Oliwera.... Oliwera najbardziej... Tęsknie kochani. Co ja teraz mam ze sobą zrobić? Wszyscy wokół dobrze się bawią, ja siedzę w domu, załamana. Nie chcę iść do nich, ale chciałabym aby chociaż czasem poinformowali o spotkaniu czy cuś...
Oglądam sobie HiJasiu na yt i jakoś tak mi się polepszył humor ;3 
Dzisiaj zacznę robić karykaturę wujka! 
Sayooo

~~





















Strony gdzie możecie mnie znaleźć:


i wiele innych.

~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...