środa, 17 lipca 2013

17.07.2013 r.

ELO
Spałam do 12:20... Za długo. Głowa mi pęka. W ogóle źle się czuję coś... A muszę zaraz zacząć w końcu karykaturę... W końcu termin mnie goni, a jeszcze nie mam nic. 
Jutro wreszcie ciacha. Wczoraj byłam na rowerach. W końcu dowiedziałam się dużo rzeczy... Do domu miałam około 4-5 km. Nie wiem co się ze mną stało. Całą drogę jechałam jak najszybciej mogłam. Gdy nogi odmawiały mi posłuszeństwa robiło mi się słabo ale... jechałam dalej tym samym tempem. Straszne...  
Mam ochotę umalować się na ulzzang. Ale pasuje mi Visual kei.  Moim zdaniem ten styl jest zbyt hmm ciemny, mocny, ostry... A Ulzzang taki bardziej naturalny. Um nie ważne.
Na dzisiaj tyle.
Źle się czuję...
Sayo.

~ ~
Ulzzang:




 delikatny Visual kei:




~by Amaya

Jesteście zainteresowani stylami azjatyckimi, ale nie wiecie co do was pasuje?
Też tak miałam.
Zajrzyjcie do grupy, którą prowadziła moja koleżanka:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...