poniedziałek, 29 lipca 2013

29.07.2013 r.

SIEMA
Dzisiaj i wczoraj - okropne i jednocześnie piękne dni! Wiem, że Kuba to teraz czyta. Albo raczej, że będziesz to czytał. Nienawidzę cię, wiesz?! Z całego serca cię nienawidzę. W ogóle naucz się pisać! :D
Co dzisiaj? Spotkanie z Adrianem. Fajnie było, zresztą jak zawsze. Nie chce mi się teraz nic. Tak mi słabo było po rozmowie z tym idiotą aż myślałam, że zemdleję. Jak wracałam do domu to samo... Ehh... I robiłam zdjęcia kwiatom. Tak dużo ich było. Takie piękne. Hah! Nie ma to jak zachwycać się przyrodą. W ogóle pisałam list na placu zabaw z Adim. Tak dziwnie, ale fajnie. Nie mam siły się rozpisywać. 
Ollie, kochany, teraz jeszcze bardziej wyczekuję Twojego powrotu. I spotkania się z Tobą. Cały świat przestanie istnieć. Chcę zapomnieć na chwilę o bólu, o rodzicach, o wszystkim. Chcę nacieszyć się Twoją obecnością, Ollie. Już niedługo jeszcze 23 dni i będziesz w Polsce. A potem dwa dni i jesteśmy z Karo u Ciebie. Nie mogę się już doczekać! Wiem, że Ty też nie. Kocham i tęsknię! Wracaj mi już...
Ja-ne

~~

Uke, mogę Cię zjeść? Prosię *w*
Chcę na zawsze być Twoim seme. ;3 

~ ~





























Składanka dziwnych rzeczy z mojego pulpitu ^^ 
Chcę jakieś yaoi! 
Chcę swój stary telefon... 
I stare rozmowy z Ollie...
I działające gg ;_;
Za dużo chcę :3

~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...