czwartek, 25 lipca 2013

OGRANIJ

Umm w końcu mam trochu czasu aby ogarnąć wszystkie zdjęcie... W ogóle wszystko. Bo... siedzę sama w domu po urodzinowo-imieninowej imprezie ;o a tata śpi. Nie mam siły już dzisiaj na nic... 
Zobaczcie sobie zdjęcia :

szkic karykatury 

całość.
 szkic.

uhm... tyle leków...
plus ta biała to na ból głowy xD'




malowane o 6:30... 
najlepsze światło ^^

hahaha!

Kinga

Patrycja

oczy...

so sweet....

<3

Paula, Mateo! 



sobie zbierali dosyć długo...

Micigózd? xD


Oddajcie mi swoje oczy!




Wygłupiamy się... 
Przesuwaj dalej ;3

*ukłon*

życzenia wymyślone na poczekaniu.
reakcja mojej mamy:
-skąd to wzięłaś?
-wymyśliłam
-poważnie? dobree! kolejny talent?
-....

tak rozwalająca pierwsza strona ;3

tort! nie był zbyt dobry..
przykro mi xc

Wikuś.
Najlepsza modelka, 
najlepszy fotograf .

Patryszja,

"-mogę wam zrobić zdjęcie? bo gitara i w ogóle.
-jasne.
-a weżniesz Ty gitarę?
-*cyk* ładnie Ci z gitarą ;3"




"Przez cały rok czekam na spotkanie z Tobą"
Karo!

And I....
i pani z dredami *w*

"-a mogę jeszcze zdjęcie z Tobą?
-dobrze. a mogę jeszcze swoim telefonem? Ty zrób bo się znasz *mówi do brata*
-jasne.
-dziękuję.
-ja również dziękuję. a skąd jesteście?
-Ukraina"
Tłumaczone... ale dziękuję po polsku było <3

składniki na biszkopt

biszkopt xD
opadł mi xc

składniki na krem.

efekt? nie można się oprzeć. <3


*pfuuuu* 




jak nie wy....

Najlepszy prezent imieninowy na świecie!
Dziękuję, myszki ^^

 Daj Wiktorii prace konkursowe' :D

Ollie kochany... wywołam Ci parę zdjęć.
Wrzucę w szkatułkę drewnianą razem z listami.
Wyślę pocztą, lub dam osobiście.
Chyba to będzie najlepszy prezent ;3

Podsumowując:
Fajny tydzień ;3 

~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...