czwartek, 25 lipca 2013

25.07.2013 r

CZEŚĆ
Dzisiaj robimy urodziny Patrycji. Upiekłam tort. Będzie fajnie. tzn musi być...
Ollie... Kochany dlaczego śnią mi się takie straszne rzeczy? Czemu nawet w wakacje nie mogę mieć odpoczynku? Dlaczego? Załamuję się znowu, po raz kolejny. Coraz bardziej boli mnie serce... Nie mogę oddychać. To powietrze nas zabija? Haha... Dominik... Co u niego? Tak strasznie tęsknię! Czy ma się dobrze? Obiecał, że nic nie zrobi! Ale boję się o niego! Tak strasznie chciałabym i jego odwiedzić... Ale on pewnie by tego nie chciał... Ehh... tak daleko! Ollie... wracaj już... Eh nie da się tak wiem. Jeszcze 27 dni....Z każdym dniem coraz trudniej mi... A myślałam, że dam rade. Etto... muszę dać radę. 
Muszę zrobić kolejną karykaturę. I w końcu pracę dla Marty, Natalii, Dominika, Oliwera. 
Uciekam.
Sayoooo 

~ ~

Sto lat!

hahaha Adi! 
musiałam ;3


mały Igorek <3

~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...